siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Saturday, December 25, 2010

Wing Gundam Ver.Ka MG

assalamualaikum..adoi..lama tak update..skang mari la sama2 kite melihat ke-eleganan wing gundam ni..
1..2..3..action


senjata yang ada pada wing gundam ver.ka ini


bila dah siap tanpa 'decal'



posing yang aku minat..sebenarnya boleh bertukar ke bentuk 'neo-bird'..tapi malas la aku


perbandingan antara wing gundam zero ngan wing gundam ver.ka dan deathcythe gundam ver.ka ngan wing gundam ver.ka

ingat ko hensem sangat ke??




saja2 edit daaa


tu je la buat sementara ni..kalo ade baru lagi baru update..assalamualaikum

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Sunday, December 12, 2010

apa yang aku fikirkan???

THIS HAND OF MINE IS BURNING RED!!!ITS LOUD ROAR TELL ME TO GRASP VICTORY!!!~BURNING GUNDAM~


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

PENGEMBARAAN DI KAMPONG AKU-BAHAGIAN 2

bangun pagi daa oi!!!!assalamualaikum!!!skang aku nak sambung lagi 'natang' ni
sinaran sang suria yg menyinari memecah kegelapan di hatiku..perghhh...


















skang kita nak pi mana haa???



















ooo..ni tempat dia..



















aik???ape kene ngan bro ni..tunggu bas ke atau tunggu kad pengenalan yang hilang??
























KUCING PUTIH:dia tunggu kad pengenalan dia la
KUCING HITAM:padan muka...lek2 jangan marah...lol



















walaupun pos hari ni ade sedikit sindiran..tapi ia sebagai pengajaran..disebalik pengajaran
kita boleh melihat kejadian alam yang dicipta oleh maha esa~assalamualaikum
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Saturday, December 11, 2010

PENGEMBARAAN AKU DIKAMPONG~





















assalamualaikum w.b.t..dengan segala bangganya aku nak berkongsi dari lensa kamera mama
aku...ini gambar2 yang aku 'shoot' dari kampung~harap-harap pengunjung 'enjoy' dengan apa yang dipaparkan ni~nyaaa


minuman 'fav' aku~dan 'mugi~chan' aku...















koleksi pasu bunga opah aku















ladang mini atok aku















ikan2 ikan sape nak beli
















minyak motor???><














lin dan lawan chong wei~hahha















ni je la buat masa ni..harap2 pengunjung boleh terhibur ape yang disediakan disini..
jumpa lagi dalam pos yang akan datang..oyasumi..assalamualaikum..nyaaa
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook