siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Anda pelawat ke..

Saturday, December 11, 2010

PENGEMBARAAN AKU DIKAMPONG~





















assalamualaikum w.b.t..dengan segala bangganya aku nak berkongsi dari lensa kamera mama
aku...ini gambar2 yang aku 'shoot' dari kampung~harap-harap pengunjung 'enjoy' dengan apa yang dipaparkan ni~nyaaa


minuman 'fav' aku~dan 'mugi~chan' aku...















koleksi pasu bunga opah aku















ladang mini atok aku















ikan2 ikan sape nak beli
















minyak motor???><














lin dan lawan chong wei~hahha















ni je la buat masa ni..harap2 pengunjung boleh terhibur ape yang disediakan disini..
jumpa lagi dalam pos yang akan datang..oyasumi..assalamualaikum..nyaaa
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment