siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Saturday, December 25, 2010

Wing Gundam Ver.Ka MG

assalamualaikum..adoi..lama tak update..skang mari la sama2 kite melihat ke-eleganan wing gundam ni..
1..2..3..action


senjata yang ada pada wing gundam ver.ka ini


bila dah siap tanpa 'decal'



posing yang aku minat..sebenarnya boleh bertukar ke bentuk 'neo-bird'..tapi malas la aku


perbandingan antara wing gundam zero ngan wing gundam ver.ka dan deathcythe gundam ver.ka ngan wing gundam ver.ka

ingat ko hensem sangat ke??




saja2 edit daaa


tu je la buat sementara ni..kalo ade baru lagi baru update..assalamualaikum

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment