siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Tuesday, January 11, 2011

tahun baru..gundam baru..

2010 dah berlalu..2011 datang menyambut kehadiran kita semua...jadi sebagai mengumpul koleksi sebegini..mungkin belum masa untuk aku berhenti lagi..31 disember,walaupun aku gembira dapat gundam baru tapi ia adalah satu tarikh yang amat menyedihkan...sedih la kot~okok..kite nak cerita pasal gundam ni kan??
~yay!!


















kotak yang amat besar~padahal aku penah ade lagi besar dari ni














bahagian2 yang belum dipasang lagi..boleh buat demam ni..TT^TT..














baru badan...badan pun dah agak merumitkan..belum lagi yang lain~














dah pakaikan baju dia..siap lining lagi..tebal sangat kot lining dia???adoi..














kepala pun dah pasang..dah macam perompak yang hensem je aku tgk dia ni..~>_>~..


















aik??apsal cabut balik???nak menunjuk ke??=.=""..


















boleh pon berdiri~siap ngan pisau rambo kat peha dia~nampak x???tajam pisau tu..














ape tgk2..kalo xpuas hati meh la sini..aku libas ngan pedang aku ni...














aku dah cabut pedang aku jadi 2 dah ni...jom la beradu!!!!


















semuanya penakut...dah la..malas aku nak lawan..baik aku berphotoshoot kat sini..kampung abang aku...


















dan sebelum menutup tirai yang memang xde tirai kat sini..ape2 pun aku berterima kasih sangat2 kat orang ni..sanggup teman aku beli gundam..yay!!!ye..kalo aku ade rezeki lebih nanti..aku belanja kau lagi...
>_>"'..assalamualaikum~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment