siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Anda pelawat ke..

Saturday, April 9, 2011

Kasi tengok ini sama MG Gundam Exia dan HG 00 Gundam Raiser-Bahagian 2

assalamualaikum,salam 1 malaysia~ehehe,akhirnye selapas menempuh segala rintangan,...ala senang cerita aku nak kongsi model kit robot yang aku baru siap pasang ni,tanpa melengahkan masa~mari sama2 saksikan

1.HG 00 Gundam Raiser

masa pasang~

biar lambat asal selamat~

ingat hensem la?

aku cucuk ko!

dah la berat bawak natang kat belakang ni!

aku pun ade awek gak~

2,MG Gundam Exia

sebenarnye banyak step yang aku tak tunjuk,ala,nak save beteri kamera

dah siap

dari dekat

bila kokpit pun dah terbuka..siap sedia

hiyah!!!amik ko~ape ko rasa?oren?

ade FB kat belakang?

pedang besar pulak!

GRRRRRR!!!!!

GRRR......BAAAAN....

BANZAIIIIII!!!!!!

hei,sailor venus ni awek aku la~bukan penulis blog ni yang cakap!

ok,aku nak berambus dah ni~assalamulaikum!


















Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment