siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Sunday, May 15, 2011

hadiah lulus semua periksa praktikal kejuruwatan..buwekk

'kelas b3-2 hanya 11 orang je lulus semua praktikal..miss,siapa?ok..kita mula dengan huruf A,....ahmad faris"..tu yang aku ingat masa pengumumannya..lepas balik dari kelas,terus aku bantai je model gundam ni..ehhh..assalamualaikum kepada pembaca,siapa yang tak teruja dan terharu apabila buat ibu bapa kita gembira,betul tak?sama la ngan aku..alhamdulillah..aku nak kongsi model yang aku bantai lepas periksa akhir sem!Force Impulse Gundam MG,beharga 160 ringgit tunai...

macam biasa la..korang akan nampak watak sailormoon kat belakang,anime kegemaran aku tu!

bagi aku..ni bende biasa yang aku akan nampak sebelum model ni siap..

buyku ulangkaji untuk periksa..buwekk

aku biasa akan mula pasang kaki dulu..sebab bahagian ni paling banyak bende kena pasang

yang ni bahagian pinggang

kan dah boleh berdiri

bahagian tangan pulak..

namapak kosong je..sebab aku belum lining kan nye lagi

dada dia pulak..badan manusia lagi kompleks..percaya la..

tunggu nak pasang kepala pulak~

korang rasa mana aku nak bubuh jet ni?

dah siap?belum lagi..ni baru benku asas..impulse gundam..bukannya force impulse gundam..

impulse gundam dan force silhoette 

sekarang ni baru force impulse gundam~

pushh..pushh..mati ko!freedom gundam..amik ni!

biar aku potong kepak ko freedom gundam!'vajra' beam saber!

nah!serangan terakhir aku akan musnahkan ko!freedom gundam,excalibur!

kalau figura sailor mercury ni keluar di pasaran,aku nak beli!

yang ni Force Impulse Gundam punya pertukaran..Destiny Gundam~

nak buat macam mana kalau dah minatkan?oleh itu jangan lah tanya benda merepek kat aku..ok lah aku nak tutup langsir,kuali,dapur dan tong sampah blog aku ni..semoga aku boleh kongsi2 lagi model baru..kalau ada..ok assalamualikum!

















Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

1 comment:

  1. huhu..
    dh minat bukan boleh uat pe kan..
    =D

    ReplyDelete