siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Monday, May 2, 2011

tak terhinggga!unlimited!

assalamualaikum,kepada pembaca..ni aku nak kongsi
model baru aku,infinite justice gundam,aku dah rase gila kot pasang gundam ni..tapi selesa kalau dah siap..aku boleh katakan ni model yang tebaik yang aku ada,walaupun harganye agak mengancam jiwa..tapi puas la..tak payah banyak cakap lagi..tembak!!

sebelum pasang~

pasang kaki

ade bahagian yang aku tak tunjuk,malas aku nak tangkap gambar

dah siap pasang tanpa posing sana sini

posing sekali

posing dua kali

posing tiga kali

posing empat kali

posing lima kali

posing enam kali

lalalala~

meister aku bukan athurn zala,tapi haruka tenoh/sailor uranus

mati kau!

......kawaii-nye!ami-chan!

sampai sini je lah..aku nak tutp langsir,tong sampah dan lain2~assalamulaikum!kalau aku ade model baru..aku kongsi lagi!yay!
















Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

1 comment:

  1. hohohhohohohoohoho...chantik.....aq nye satu ni x siap2 lg....malas tul

    ReplyDelete