siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Friday, February 11, 2011

antara gundam dan awek?

assalamualaikum w.b.t..ari ni aku nak buat satu entri yang dimana dari dulu aku nak buat tapi tak berbuat..tajuk dia kat atas la..ape bnde ni?ape kene mengene ngan aku?mesti la ade..kalau tak buat ape aku nak buat entri ni kan?okok..selalu aku asyik cerita pasal hobi aku,sekarang ni aku nak selitkan sikit..malas aku nak cakap (tulis) lagi..ok!mula!nyan!ape yang aku tulis ni semua pendapat aku sahaja~



cerita pertama~masa ni aku tingkatan 5,aku mmg suke gile kat budak ni..dari tingkatan 1 lagi,nama dia..N.......!dia mmg kawaiii (comel) gile!sape yg tgk mesti cair,kalau cakap tak cair mmg hipokrit la!ade 1 hari ni,satu hari yg dimana aku baru habis jawab sains percubaan SPM,tapi dia kelas lain,aku datang kat kelas dia,bila time aku sampai je,kawan baik aku Izz plak ade kat situ..aku cakap,kacau line la..tapi nak buat cam ne,dah awek dia ade kat situ...tak pe la..last2 aku kuat kan semangat gak...sampai2 je..sebenarnye tujuan aku nak 'confess'kat dia..tapi ade org la plak,tak pe selamba sudah!aku cakap la,"aaa..sebenarnye N....aku suka kat ko!(mak oi!kasar dan straight to the point') tapi aku tak nak la couple ngan ko!dia cakap..OK..dan lepas tu aku ckp ngan dia..aku nak ajak ko teman aku pi beli gundam?boleh?dia cakap..gundam?lebih baik awak beli baju je..dan dia terus bla dari situ..smbil marah2..aku terfikir ape salah aku?smpai sekarang aku terfikir ape salah aku..dan sekarang ni secara kebetulan,dia 1 U ngan aku~adoi

watak anime perempuan ni mmg terkenal ngan sombong dia..yg aku nk tackle
ni mmg cam ni la..tapi boleh la aku chit-chat ngan dia...


cerita kedua~mase ni aku dah sambung belaja..(sekarang la),mmg mase ni dalam mod yang amat terluka la..sakit hati aku!!!aku cam nak maki2 je..tapi tak pe aku cakap sabar je la..aku bukak la FB (facebook),tengok2 ade 1 mesej,rupa2nya dari kawan lama aku,aku pelik la..tiba2 dia ajak aku keluar?perempuan ajak laki keluar?bagi aku mmg pelik la...aku fikir,bile pulak dia ni ade kat puchong ni,rupa2nye cuti sem..patutla,lepas tu aku meng-iya je la..OKOK..aku tanya la..teman aku pi beli gundam sekali boleh?lama gak aku tunggu dia balas..tiba2..BOLEH!aku cakap err..ok..biasala,lama tak jumpa kan,bila aku fetch up dia kat umah dia..perghh,aku cakap mmg 100000x lebih kawaii dari sebelum ni..walaupun dia ajak kakak dia sekali ikut,aku ok je..tapi keesokannya,dia dah nak balik ke tempat dia blajar,sebenarnya..masa aku tingkatan 5 aku mmg dah suka,tapi aku biarkan je la....smpai sekarang aku nak cakap,tapi aku tak berani..adoi..tapi kalau aku cakap sekali pun,aku rase mmg tak pickup punye~jadi biar je la
  
watak anime perempuan ni mmg terkenal dengan kelembapan dia..tapi
yang ni bukan otak yg lembap..tapi mungkin perasaan yg lembap (agaknya)


mesti korang bosan ngan entri kali ni..aku sebenarnya bukan nak sangat berawek2 ni..secara serius!aku tgk gak,otak dia (paling penting),hati dia,perangai dia dan yang ni mane2 laki mesti jangan cuba2 nak hipokrit!RUPA dia..dan smpai sekarang aku takkan ade awek..sebab aku ni macam 'observer'..bukan nak cakap semuanya buruk,cuma segelintir je..pandai2 memilih sudah..tapi kalau tak dapat tak pe,jangan mengaku kalah..cehh,OKOK..aku nk gerak dah ni..assalamualaikum!nyannn!




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

4 comments:

  1. amboi..
    semuanya nak kebas??
    hahaha..

    p/s: gundam tu ape???

    ReplyDelete
  2. SCC~tgk dan memerhati je..tak de la smpai nak kebas..haha..gundam?robot yang tercongok kat head banner blog faris tu..nyaan

    ReplyDelete