siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Anda pelawat ke..

Sunday, February 27, 2011

Takdir,Burung Helang,Raja?ape aku merepek ni?

assalamulaikum!dah 9 hari aku tak update!rase cam nak muntah je..bukan ape...projek banyak la,bukan tu je..ade gak dalam minggu ni aku kemalangan kat LDP..teruk gak la..sabar je la..adoi..tak pe la..tunggu jap?ape kaitan entri aku ngan ape yang aku nak kongsi ni?sama2 la kita renung2kan..

1.TAKDIR

takdir dalam B.I destiny kan??kalau aku betul la..
yang ni destiny gundam~

bila dah siap pasang

jom sapa nak lawan ngan aku?

aku belah kau!ngan pedang gergasi ni!

meh sini!aku nak tembak kau!

aiseymen..terkantoi awek kat belakang~adoi

2.BURUNG HELANG??sebab ape?name dia la..

helang?kalau korang persan..nampak tak perkataan 'FALCON'..tu adelah sejenis
burubg helang..ala..keturunan la tu

bahagian depan dia~cam ne?

2.RAJA?ape daa

ni adelah versi naik taraf dash-1 emepror..ia di gelar dash-01
super emperor..tu pasal raja..

emperor,super emperor,great emeperor,geo-emperor,liberty emperor..
aku nak kumpul semua siri emperor!

tu jela yang aku nak kongsi dalam entri ni..ehh..ade lagi tambahan....jap ekk!

emperor aku dah siap sedia untuk bakar line!

adik sapa la ni..aku punye tu!

ni sekor lagi!eh..korang ni tak tau beli sendiri ke?

kotak2

kereta sewa?

sekarang baru aku nak tutup tingkap,langsir,pintu dan tong sampah blog ni..dah la aku kemalangan ari tu..sakit lagi ni..tapi update blog ngan pasang model punya pasal..semua tu aku ketepikan..pi la mampos..tak pe granulation tissue aku power..diorang boleh tolong sembuhkan luka aku ngan cepat..dan terima kasih kepada leukocytes yang telah makan semua bakteria gila dengan menggunakan proses phagocytosis?ape aku merepek ni?okok..assalamualaikum!nyann...

















Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

7 comments:

  1. hahahaha.......nk yg gurl pakai cermin mata 2 leh x/..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahhaa..
    sakit2 pown dah meracau merapu macam2 ek??keh3

    anyway,,u're so amazing..
    law scc la kan,,takde maknenye nak kumpulkan semua benda2 tuh..
    hobi dan minat faris yg..wow,,pelik..
    keh3

    ReplyDelete
  3. pnah beli satu gundam dulu.. tp x ingat yg mana satu, huh...

    latest en3: ~ the law of attraction ~

    ReplyDelete
  4. bro shahidee~baru form 1..
    scc~sakit2 gak,ape boleh buat..kalau bende ni ade depan mata payah la..
    bro caliph~meh le nak tgk gak!

    ReplyDelete
  5. form 1 ke...huhuhu..x pe...leh tggu..kha3....

    ReplyDelete
  6. tak minat kumpul gundam tapi minat main game gundam PS2..hahhahaa anime pun minat jgk kadang2...
    bagus la kalau ada hobi yg sihat... :D

    ReplyDelete