siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Tuesday, February 1, 2011

aku..gundam dan kucing?

assalamualaikum..kepada pembaca dan pengunjung..sebelum mula..aku nak minta maaf banyak2 ada yang ajak datang blog korang..tapi aku tak datang..sibuk la..sibuk ngan kelas lagi..assignment lagi..gundam lagi..jadi tak da masa aku nak lawat blo gkorang..maaf banyak2..okok...tanpa membuang masa aku nak kongsi apa yang aku janjikan dalam entri yang lepas..cara memasang dam mewarna freedom gundam ni..okok..kalau siapa minat nak belajar boleh la tengok gambar yang disediakan kan ini..yay!!nyannn!!!


mula2 kosong..lepas tu warna sikit..dan siap perisai dia

kepala pulak..

tanduk pulak

badan dengan pinggang

kakitangan?

senapang patah terpatah?la pulak..mana ada patah..

bazooka,kepak dan akhirnya siap..belum pasang je lagi


kenapa mesti chef sura??

sebab kenapa?aku pun takda jawapan saintifik..HIYAAHHHH!!!

aku sendiri pun tengah cari jawapan untuk benda yang tak masuk akal ni!

ore no kono tega makka ni moeru!shoriyo tsukameto todoroki sakebbu!
this hand of mine is burning red!is loud roar tell me to grasp victory!
tu la sebabnya..semangat yang melampau..adoii
macam mana,ok?paham ke?kalau tak paham komen kat situ aku jawab..apa2 pun ini yang paling penat aku melayan gundam ni..bersungguh2 aku buatnya!!!okok!!assalamualaikum!!nyann..gomen-ne~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

3 comments:

  1. cantek... dah lama teringin nak main model kit gundam...! tapi tak dapat...

    ReplyDelete
  2. Tak penah maen set Gundam nie, tapi saiz macam nie nampak comel lak.. :D Cubelah beli sebijik..

    ReplyDelete