siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Monday, February 7, 2011

main panas enjin kat tamiya underground,1 utama

assalamualaikum kepada pembaca dan pengunjung,skang ni petang asyik hujan kan?memang la..musim hujan..rasanya monsun timur laut ni..tak pe la..disebabkan hujan yg menjadi-jadi,lalu aku pun demam..tapi main bnde ni tak demam pulak??pelik..secara saintifik memang aku demam,balik umah je hujan,hari2!naik motor..kau rasekan la..takpe2!aku dah ok ni..sebab tu aku buat entri ni..baru2 ni aku pi 1 utama,beli tamiya mini 4wd siap dengan 'enjin sparepart' nak 100 ringgit gak habis duit aku..siap pasang..cube mini 4wd aku atas trek..akhirnya melayang..sebab laju sangat..sikit gmbr je la..


beli lagi?ye..aku beli lagi...

alatan yang aku gune nk pasang dan merwarna.

gunting..jangan tak gunting

dah warna sikit

banyak step yang aku tak tunjuk...malas la aku nak tunjuk

belakang dia dah macam absorber kereta betul

pandangan tepi

ade rezeki lepas ni..dash-4,dash-5..lepas tu lengkap koleksi dash aku

posing..cehh,..

belagak la tu..korang tgk lepas ni jadi ape

basah terus!!lepas tu demam..muhahhaa

tu je la yang aku dapat kongsi setakat ni..masa aku tulis ni..aku mengaku,kurang sihat lagi..tapi aku tahan je..kepada pembaca dan pengunjung,jangan la main hujan dimusim hujan ni..jaga la diri baik2 supaya tak demam cam aku..demam ape la aku ni..aku rasa bukan demam hujan?demam lain kot..hehee..assalamualaikum!yay!nyannn!














Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 comments:

  1. demam demam, batuk batuk. tak tahu lah pulak sebuah malaysia kene.

    ReplyDelete
  2. helo bai.. lu punya koleksi beli kat mana ? nak beli jugak la.. heeh

    ReplyDelete
  3. hazari~musim hujan..kalau tak kuat sistem pertahanan badan demam la

    akim~tamiya ke gundam?kalau tamiya dekat 1 utama damansara,gundam kat endah parade sri petaling

    ReplyDelete
  4. ko add aku FB leh.. facebook.com/mustakim92

    ReplyDelete
  5. wow,such a great work.
    .u made ur own?
    .i loikeeee.
    .follow la blog i.
    i like yours
    http://therealinsideofmysara@yahoo.com/

    ReplyDelete