siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Anda pelawat ke..

Friday, February 18, 2011

Gelombang 'Saber'

..segala yang anda lihat adalah bersih disisi undang-undang..bzzzt....iklan dari robot penyapu kat umah aku.eh?assalamualaikum w.b.t.!seminggu aku tak usik blog ni dan tak ber-blog walking kat blog orang..kalau bukak hari2 pun dapat ape kan?ni ade sikit update lagi berkenaan dengan...?HOBI aku la..hobi baru..17.2.2011,selepas kelas...ape lagi,terus sambar la bende ni,tapi aku tak tunjuk tutorial tau!malas lagipun bateri aku nak habis ni..tak pe la ek??ok..mulakan sekarang!

muhaha..rembat lagi,tapi yang ni kembar~

cam biasa,ini bahagian yang belum dipasang

dah siap pasang,gambar ni 12 jam lepas

erk...macam teringatkan sesuatu yang pelik

dah siap..gambar ni 5 jam yang lepas

pun sama,terfikir sesuatu yang pelik

camner?awek mana yang cun?awek..?

hahaha..dash-1 emperor pun nak photoshoot gak!

auuu...

erkk..kenyang...?

kotak pun dah meninggi,ape boleh buat....

nmpaknye setakat sini jela aku nak kongsi gambar2 ni,lepas ni mungkin kena tunggu 2 minggu lagi kot?tak pe la,sabar je la..ok,aku nak tutup langsir dah ni,bergembira la dengan gambar2 yang ada..assalamualaikum!nyannnn~











Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 comments: