siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Saturday, March 5, 2011

psstt..psstt...eyka domo buat bloglist la!!:)

assalamualaikum!hari ni kite main promote belog orang!aku saja2 je nak cuba best ke buat bnda ni?belog si eyka ni~?aku suka tgk gigi domo-kun dia!kawaiii~neh!dan ni kali pertama aku promosi belog orang!ok!

#sebab kenapa aku tertarik,sebab ada besi berani yang tarik la!


#komen aku tentang blog ni,yang penting..tak lambat aku nak bukaknye~muahaha

#dengan segala hormatnya aku dah buat entri untuk cik eyka ni~muahahaha,seperti dekat entri dia,dia cakap bawak manfaat kan??ape kate korang join sekali..mane tau dia bagi hadiah domo-kun ke?bagus gak..boleh domo-kun tu teman kan nyamo-chan aku kat umah ni!tembak sini!kalau nak join!


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

1 comment: