siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Sunday, March 27, 2011

1 Hari 1 Blogger The Faceblog

assalamualaikum!sekarang giliran aku pulak!tadi aku pi 'blog walking' tot2 ternampak segmen ni,'1 Hari 1 Blogger The Faceblog',mula2 aku ingat ape,rupanya,...BAGUS gak!ni pun tgk kat blog orang cam ner nak buat..amik contoh je la.

A.Nama aku dan nama timangan (nickname)-nama penuh aku ahmad faris bin ahmad termiji,mase kat sekolah orang panggil aku 'berdarah',sekarang kat U,orang panggil aku 'gundam',senang cerita panggil aku faris sudah la~

B.Nama blog aku dan rahsianya-'aku bujang dah bersepah..bersepah ngan gundam..'nama diberi,sebab ape?sebab aku takkan ade awek rahsianya,sebab aku terlalu hyper bila bercakap ngan orang,dan perangai aku yang tak reti duduk diam,juga hobi aku!GUNDAM COLLECTOR!

C.Tentang blog aku-ape2 kaitan dengan anime,korang masuk blog aku korang tau camner rupanya

D.Tujuan aku berblogging-aku buat blog ni sebab aku nak kongsi ape yang aku ade tapi orang lain takde,sebab kenapa aku cakap  macam ni,sebab bukan semua orang nak kumpul koleksi robot2,patung anime;ngan kereta mainan macam aku buat~bukan aku nak belagak la!

E.Harapan untuk blog aku-aku harap aku boleh ceriakan blog aku ni dengan koleksi yang aku ade dan kongsi maklumat ape yang aku ade!

F.Nasihat kepada blogger lain-senang cerita,jangan masukkan entri yang boleh buat orang marah/atau menyentuh kesensitiviti (ape2 yang  berkaitan)


             nak join?klik sini~



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment