siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Saturday, January 22, 2011

aku berpaling tadah????

tak!!!aku tak bersalah!!!...ehhh tunggu jap??ape yang aku merepek ni???lupe pulak...asssalamulaikum w.b.t....kepada pembaca dan pelancong semua sihat..kalo sihat,alhamdulillah..ade bende aku nak kongsi ni...aku  dituduh sebagai pengkhianat..bukan pengkhianat bangsa..tapi kepada hobi aku sendiri..(agaknye kot)..aku tak tukar hobi aku...cume aku tambahkan koleksi hobi aku...petang tadi aku pi 1 utama beli kereta mainan pasang2 ni..kalo mase aku kecik dulu..bnde ni di panggil kete tamiya...ni ade sikit gambar yang boleh dikongsi dan ditatap seikhlas hati..yay!!!!


















~seumur hidup aku duduk kat selangor ni..dah la umah dekat dengan 1 utama..tapi baru hari ni aku jejakkan kaki aku ketempat ni....














~ni la aku beli tadi..mungkin sempena aku dah abis sem kot...aa...ade gambar lagi...














~ni la pelekat-pelekat yang perlu dipasang pada kereta ni...














~tayar kiri dan tayar kanan..aik???tu durian ke..???aku tak makan durian!!!














~yang ni bahagian motor dia dengan tempat letak bateri...sape ade bateri???kalau tak ade..belanja aku boleh tak???aku nak bajet duit ni...














~kereta ni tak pakai baju ke???ehh...lupe la...aku pasang kereta ni macam gundam aku la...ikut buku manual dia suruh pasang pelekat kat badan dia dulu..tapi aku pasang bahagian dalam dulu..














~usaha tangga kejayaan..tapi bagi aku..usaha tangga kegemukan..dalam minggu ni berapa banyak ntah coklat mahal (cehhh)..yang aku telan..














~dah siap pasang ngan warnakan sekali...496..aku suke nombor tu...mengingatkan aku pada sesuatu yang adik aku pernah cakap...2 dalam 1..terel la ko..















~sebelah kiri...














~sebelah kanan














~natang ape tu???ular ke ulat??














~sebab tu la orang cakap aku ni gelabah...sebab buat kerja nak 'dash' aje...kadang-kadang sampai tunggang terbalik buat kerja














~bahagian belakang dia..cincai je aku warna..

bukan aku lari dari hobi asal aku...cume aku nak berehat sebentar..lagi pun bilik aku dah tak muat nak letak model gundam ni..apa-apa pun 'enjoy' je la ape yang aku kongsi ni...sampai sini je kot..skang aku nak melabuhkan tirai dah ni...assalamualaikum~nyaaa....~^O.o^~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

2 comments:

  1. teringat citer dash yankuro..hehehe..aku tak sempat beli masa aku skolah menengah dulu, dah habis musim dah masa tu..aku minat dancing doll ke racing doll ntah masa tu

    ReplyDelete
  2. emperor ni yang versi baru..beza?xde la sangat..yang warna pink tu name dia dancing doll

    ReplyDelete