siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Sunday, January 23, 2011

mak aku dah marah!!!awat bilik hang ni bersepah!!!kalo tak kemas..jangan harap hang dapat gundam baru!

assalamualaikum..w.b.t...kepada semua tomodachi sihat?dah makan?kalo tak sihat atau makan susah la tu..sebab mase aku tengah tulis ni pun aku belum makan lagi..ade sikit bende aku nak kongsi..ini kisah beberape jam sebelum aku beli kereta mainan tamiya...da kat sini ade sikit gambar2 yang adik aku rembat mase aku separuh-sedar..ok..enjoy je la..yay!!














~ni koleksi kotak yang aku kumpul selama ni..90% lagi aku dah buang sebelum ni...














~susun baik-baik dulu sebelum buang...sayang ni...mana ade model kit gundam yang murah-murah..kecuali ko dah kautim ngan pemilik kedai tu...














~muka orang yang sakit..sakit hati!kerana diugut!














~ni koleksi aku bahagian yang pertama...koleksi ni setiap 1 nye.tak smpai beratus..tapi hampir sampai beratus ade la..














~ni koleksi bahagian kedua..yang ni memang mnencabar tangan dan jari-jemari nak masang nye...walupun mahal..tapi aku nak jugak!!!














~semalam aku dapat sambar ni...bagi aku ni dah payah nak jumpa..bagi aku la...nanti aku akan kongsi macam mana nak pasang gundam ni satu-persatu dan juga cara perwarnaannya


















~yang ini manual dia..nampak je macam senang..walaupun dah siap..tapi warna tak lengkap punya..aku gerenti!!!

macam mana???best???bosan agaknya kan cerita-cerita aku ni..aku kalo boleh nak buat cerita yang menyentuh hati..tapi masalahnya aku tak ada pengalaman-pengalaman yang jiwang-jiwang ni..nanti kalau ada (kalau ada) aku kongsi la..apa-apa pun enjoy je la yang ada ni...ok aku nak melabuhkan tirai dan sarapan..bangun lambat la ceritanya..okok..asasalamualaikum!nyaaannnn~^>,<^~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

3 comments:

  1. banyak giler figure gundammmmmmmm wahhhhhh kagum kagum..my boyfie po tak kumpul byk cam gini..salute lahhh

    ReplyDelete
  2. mekasih2..domo arigatou gozaimase..salute u too~nyann

    ReplyDelete