siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Thursday, January 20, 2011

Sepetang bersama junior dan gundam~

assalamualaikum...pembuka tirai yang tak de tirai...sekarang ni aku nak kongsi apa yang aku buat petang tadi..
disebabkan agak bosan duduk dalam bilik..jadi aku turun kepadang..dan berphotoshoot bersama gundam-gundam aku..ni ade sikit gambar yang sempat dirembat!














dah macam kumpulan rock la pulak diorang ni~














kami bukan kumpulan rock la..kami pemburu serangga yang diiktiraf!














argghhh..bosan..tak tau nak buat ape daa....














adikku oi..tau la bosan...tapi tak yah la sampai nak peluk kotak aku..rosak la nanti..dah la mahal..














ala..nak peluk pun tak boleh ke...aiyooo














daripada kite layan diorang ni..baik kite tgk langit..00 quanta..(sebelah kanan)




buat ape tgk langit??tgk awek kat depan tu lagi best..Burning..(sebelah kiri)















sebagai penutup..ni lah dia..main bola sepak..tapi aku tak main..aku kaki bangku...ape-ape
pun ni je boleh kongsi buat masa ni..kepada pengunjung yang meminati gundam..boleh la ber-FB ngan
eden..ok itu sahaja..nak tutu kedai dah ni..assalamualaikum~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment