siapa pemandu gundam ni?

My photo
assalamualaikum pembuka bicara...walaupun tak de sesi bicara yang ada...ahmad faris bin ahmad termiji nama diberi..dilahirkan kedunia yang indah ini pada 9 september 1992 bersamaan 12 rabiulawal....hijrah(aku pun tak ingat)..sedang menuntut ilmu kejururawatan...hobi yang paling aku gemari..hobi yang banyak menghabiskan duit..mengumpul koleksi robot atau pun model kit gundam...cita-cita sebenar aku..hendak menjadi seorang 'technician' yang terkemuka..tapi disebabkan latar belakang keluarga aku yang menceburi bidang perubatan (ayah aku)dan aku terjebak dalam bidang sains kesihatan ni...dan orang selalu cakap aku ni seorang yang cukup kasar..pandai-pandai koranglah nak menilai aku..

Saturday, January 15, 2011

kasut terkopak dan variasi strike gundam!

assalamualaikum..dan salam sejahtera..sebenarnya tak de apa-apa pun aku nak cerita..
cerita pasal kasut terkopak je la..?bukan kasut aku...kasut adik aku...pergi jusco puchong saja
jalan-jalan nak tengok gundam,tiba-tiba terkopak depan orang ramai..aku pun ketawa la terbahak-
bahak..ni ade sikit gambar..bukan gambar kat jusco la..gambar kat cafe kat umah aku...^#_O^














baru lepas balik..adik aku makan A&W..aku makan mi goreng...














mi goreng yang aku pesan dah sampai..perghh memang sedap dan pedas
tahap gunung berapi!!!...=_=














selipar adik aku yang terkopak dan...menggunakan otak yang geliga..dia amik selotape
dan tampalkan kat selipar dia..bijak2..=...=..

variasi senjata strike gundam~keturunan strike ni ada banyak jenis..ni yang aku tau la
1.strike gundam
2.strike freedom gundam
3.strike noir gundam
4.strike gundam plus IWSP
5.gale strike gundam
6.strike rouge
7.strike gundam plus striker weapon system
8.launcher strike gundam
9.sword strike gundam
10.aile strike gundam

mari la tengok sama-sama variasi strike gundam yang aku ada..














ini strike gundam~














aile strike gundam namanya..sebab ade ekor kat belakang dia tu..
dah macam jet pun ada..














dengan senapang gajah ni dipanggil launcher sword strike gundam...
dah macam askar daa..














aku paling suka yang ni..sword strike gundam!!!cun!!!laser kat pedang dia tu
asalnya warna merah..aku tukarkan jadi warna hijau..saje2 uji kemahiran mewarna..














ni bentuk paling gile..gabung semua senjata dan sistem yang ada..jadi la..
strike gundam plus striker weapon system ataupun..SUPER STRIKE!!!
dan nampaknya..jari-jemari aku ni sudah tidak mengizinkan aku untuk
menaip lagi..terpaksa la aku berrehat..enjoy la yea..ngan gundam2 aku ni..
ok!!assalamualaikum..~>o<~..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

No comments:

Post a Comment